16 Şubat 2009 Pazartesi

MERHABA SEVGILI ARKADASLAR



Prof. Dr. Ahmet Marankiyi hepiniz taniyorsunuzdur. Iki haftadir kendisini internetten takip ediyorum. Kozmik beden temizligi avrupada cok yaygin, tanidigim kisilerden yapanlar var ve bu kisilerin cok saglikli olduklarini söyleyebilirim.
Ben hep bunu merak ediyordum. Doktor Ahmet Bey blogunda cok güzel ve detayli anlatmis. Önemli olan senede iki kere yapilmasi ve ay hesabina göre yapilmasi. Ben saglik dalinda calisiyorum ayni zamanda diyabet hastalarina seminer veriyorum ve bu konularla cok ilgileniyorum, internet üzerindende cok arastiriyorum. En kaliteli Prof. Dr. Ahmet Maranki oldugunu iddia ediyorum. Herkesin bu kozmik beden temizligini yapmasini öneriyorum, bastan zor gelse bile saglik acisindan cok iyi oldugu icin bence katlanilmali, hep homili girtlak olmaz tabi. Sagligimizida düsünmeliyiz.

Yüce Rabbim bize öyle güzel meyveler sebzeler vermiski, herbirinin ayri bir faydasi var, ancak bu meyve ve sebzeleri dogru kullanirsak saglik yönünden kazancli cikariz. Mesela hergün bir elma yemek kolestrol seviyesini yükseltmez, icerdigi vitaminlerle kalp damar sagligina ve cildimize cok faydali. Ve daha bircok meyve ve sebzenin ayri ayri faydalari saymakla bitmez. Sizlerinde bildigi gibi baharatlarin faydasi saymakla bitmez, herbirini hayatinizdan cikarmayin.

Bircok tanidigim insulin kullanan diyabet hastasi var, ve özellikle insulin kullanan hastalarin sagliklarina dikkat etmediklerini söyleyebilirim. Nasil olsa insulin kullaniyorum diye yedik ve ictiklerine dikkat etmiyorlar. Bu yaklasim yanlis, neden yanlis cünkü diyabet hastaligi en basta ayaklara ve gözlere zarar veriyor. Hastaligin ilerleyen yillarinda gözlerde körlük, cogu diyabet hastasinin erken yasta diyalize baglanmasi, ve ayaklardaki sinirlerin erken ölmesi vs. Sürekli kandaki sekerin yüksek olmasi kan dolasimini etkiliyor ve böylece cogu organa zarar veriyor.
Seker hastasi yakinlarinizi ve tanidiklarinizin bilinclenmesini saglayin.

Bundan sonra Prof. Dr. Ahmet Maranki`yi takip edicem, sizlerinde takip etmenizi tavsiye ederim, bu kisi dogru bilgileri veriyor.

Hepiniz Hosca kalin, saglikli kalin.

Hiç yorum yok: